بانو

dream that you hold in your hand

بانو

dream that you hold in your hand

  • ۰
  • ۰

دوست دارم امروزمو بنویسم

روزى که همه ى کلاسامو رفتم... بچه ها رو ندیدم... روزبه رو یعد چند وقتى دیدمش و هر بار میفهمم که کارم درست بوده. کما اینکه الان هم نمیتونم خیلى بهش نزدیک بشم که پالساشو کامل میگیرم... منتظر بچه ها بودم رفت اوردشون سر راه! فس بودن!

بعد با بهاره رفتم خونشون... خونشونو دوست دارم... تو سر زنان تکلیفمو رسوندم... درواقع که رسوند وگرنه من همین جور مثه ماست وا رفته یودم و تو متشین دو دقیقه مونده بود به پایان زمانش تو ماشین آپلود کردم

به رضه ى مامان اکى نرسیدیم و رفتیم الهادى... خوب بود... از محرم دیگه نداشتیم و دلم تنگ شده بود... 

خالى شدم... مخصوصا اونجا که میگفت... من براى تو گریه میکنم تو براى من... سامون بده...

دستمو بگیرین

شبم یه خروس زدیم و من چه قدر خالم خوب وبد

خوب یودم از اینکه یکى کمکم کرد کارم انجام بدم،،،، رفتم روضه... یه دوست خوب رو بعد مدت ها دیدم... دوستى که گله داره ازم که نیستم... و مامانش هم با من کاملا اکیه... دیدى چه حس خوبیه وقتى خانواده ى دوستت واسشون مورد تاییدى... و میگه مثل من ادماى نزدیکت رو زیاد نمن که یه وقت نتونى قانعشون کنى...

حالم جورى خوبه که تو گروه شروع کردم اصفهانى حرف زدن :)

صبح به احتمال زیاد بازمهدى میرم کوه... به کوه ساعت ٥ که نمیرسم قطعا

مهدى هم ادم جالبیه... برنامه داره زندگیش... دنبال پیشرفته... بیسیک مذهبى هم داره... و امیدوارم که این فاز کمکى که برداشته پشتش خیر باشه

قراره بازهم حرف بزنیم و یه سرى حد ها رو تعیین کنیم... برنامه بریزیم واسه زندگى و بریم جلو

روزبه بهترین کار بود... هنوز هم میزان توجه بالا رو داره... و گله داره... واقعا غلطه؟

ولى بیشرفم... premature...لهجه قشنگ :)

یادش میفتم حالم بد میشه... بد نکردم!... به موقع و یه جا جلوش گرفته شد... ولى اون تولد هنوز خاریه تو خاطراتم...


بچه ها رو ندسدم و خالم خوبه!... واقعا لازم دارم دوستاى قدیمى رو ببینم

  • ۹۵/۱۲/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی