بانو

dream that you hold in your hand

بانو

dream that you hold in your hand

  • ۰
  • ۰

چرااا؟!!!

از دروغ بدم میاد!

ازت میخوان باشى و یه عالمه عذاب وجدان به خاطر نبودنت بهت میدن و بعد اینجورى!

میدونم ادم باید احتمالاتو بذاره رو دید مثبت

که واقعا تنهاس و هیچ دلیلى نداره در جواب سوال امشبه ى من بگه نه بچه ها نیستن!

یا عکس نشاط تو ماشبن ٢٠٦ بفرسته... هرچند دیروز ماشین تعمیر گاه بود و الانم ممکنه باشه هنوز

یا اینکه عذر خواهى کنه به خاطر نگفتنش و بگه دوره و اینا!

خب تصمیم چیه؟

دیگه باهاشون کوه نرى؟

دیگه پیشنهاد کوه ندى؟

به روى خودت نیارى؟

به روشون بیارى؟

اخه ادمى نیست که بخواد چیزى رو قایم کنه... خیلى شیک میگه اره اینجورى شد! 

حس بدى بهم داد... استورى هاى پشت هم حس ماستمالى میده

انلاین نشدن دقیقا از همون موقع مه اون حوابمو داد هم!

بگم دى ارزشى یا رها شدگى....

بیشتر اولى... که من بو میدادم بهم میگفتین؟

یا اینکه من چند باره میگم بریم کوه و نمیریم!

اینکه من برگشتم و عادیم ولى نیستى!

که اون رفتار قبل درست بود!

که من باز توجه دارم تو شدى سرد مثل قبل

شدى بیخیال مثل قبل

که منم باید نباشم مثل قبل!

  • ۹۶/۰۲/۱۳
  • بانو جان

نظرات (۱)

  • قالب بلاگ رضا
  • :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی