بانو

dream that you hold in your hand

بانو

dream that you hold in your hand

  • ۰
  • ۰

فاز فاصله

از صبح چسبیدم به تختم....اول یه کارتون دیدم...بعدش یه فیلم از دنیای جادوگری

یه ذره تو اینستا و تلگرام و اینا چرخ زدم

یه استارت دوباره زدم تو کد...

یه استارت تو کتب مذهبی...

یه استارت تو نبودن

هی باید با خودم بگم....تکرار کنم که یادم نره.... این واسه یه دوره نیست....یه استارته برای یه سری دوری ها...الان فقط یاسین بیچاره مشکل داره؟

نه!اونه که نزدیکه خیلی...بقیه رو من کی میبینم اصن!....البته الان مهدیم هست که باید حواسمو جمع مکنم....نه بابا و ندارد اینام نداره!...

یهو مییشه!... و من چه قدر به تنهایی نیاز دارم...میدونم میاد روزهایی که دلم واسشون تنگ میشه و نیستن حتی که ببینمشون!...ولی قرار نیست چون یه روزی نیستم الان خودمو بکشم!

الان نمیتونم! فاصله میخوام!

داریم میریم تولد و خواهرم امادس و حرص میخوره که پاشو!! و داره میره رو مخم.....مخصوصا الان که داد زد پاشو نماز!شعور نداره! و من که رو این جمله حساسم


خلاصه بگم الان اکیم از این دوری و خونه نشستن ...ولی همیشه این نمیمونه و من ادم تو خونه نشستن نیستم!

این حالت تدافعیم تموم میشه و اونجاس که باید حواسم باشه و بتونم جمعش کنم!....

میشه یادت نره؟

الان هم تو گروه حرف میزنم ولی حالم درست نیست!...یه جوریم!...قشنگ فاز فرار دارم!

مثل کارایی که قبلا میکردم و این قابل تامله!..همیشه و همه جا نمیشه این کار رو کرد

میشه قضیه روزبه که حالت بد بود سر نوع تموم شدنش و تا وقتی که دوباره بابهش حرف نزدی جانیفتاد....


یه فاصله و تصمیم درست درمورد چهطور دور شدن...

یادته نگران بودی از روزی که نباشن؟..و الان تو نمیخوای باشی

فاز حملخ که نیست؟.....من ئاقعا با اون حرفایی که شنیدم حالم دگرگون شد

هی خاطره میاذ جلو چشمم و هی میخوام که دیهنباشه

ولی اون دنیایی که بیس زندگی رو میذارن رو اومدن شخص دومی بدم میاد

چه ذهن شلوغی!

  • ۹۵/۱۱/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی