بانو

dream that you hold in your hand

بانو

dream that you hold in your hand

  • ۰
  • ۰

My dear last seen

یادته گفتم خیلى وقتا last seen recently میکنى نه براى بقیه! که براى خودت؟

هنوز هم روى حرفم هستم... وقتى یکى که قبلا برات عزیز بوده و روابط خوبى با هم داشتین.... حورى که last seen رو براش برداشتى بهت اعمیت نده... اونجاس که اذیت میکنه

اونجا که هى انلاین بودنش رو چک میکنى.... و محاسبه که من که فلان پیامو قبلش دادم... چرا سین نکرده... الان که انلاینه!... چرا جواب نمیده

اگر یه ادم معمولى باشه موردى نداره!... ولى اسن الان کسیه که تو براش last seen برداشتى.... یعن مینی مه انلاینه! و میدونى که بلافاصله جوابت رو میده!

ولى اسن اذست میکنه مه ختى سین میکنه و حواب نمیده!

خیلى سعى دارم درکش کنم... که تو کش و قوس زندگیشه و میتونه از هزار تا چیز دیگه ناراحت باشه یا سرش شبوغ باشه یا....

ولىاین خرفا فقط کمک میکنه که توقعم رو بیارم پایین... اصلش هموز سر جاشه

جورى که دوست دارم لست سینش بکنم

داره ادیت میکنه

کاش حرف میزد

  • ۹۵/۱۲/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی