بانو

dream that you hold in your hand

بانو

dream that you hold in your hand

  • ۰
  • ۰

یه کتاب خوب خوندم

این نویسنده رو دوست دارم

کنار بعد عاشقانه اى که کتاباس داره به موضوع هاى دیگه و بهد هاى مختلف زندگىمیپردازه

این کتابى هم که ازش خوندم ذهن من رو به اون سمتى برد که این روز ها درگیرشم

١-هیچ رابین هودى وجود نداره... فقط خودت هستى یا میتونستى باشى

ادما فقط میتونن کمکت کنن... اون هم تو یه برهه ى کوتاه از زندگیت... بعدش باز خودتى

٢-زندگى بعد هاى مختلف داره.... یه سرى مارها رو باید انجام بدى تا مومیایى نشى

کتاب بخونى

موسیقى گوش بدى

تئاتر برى

عکاسى کنى

دوستا رو ببینى


و یه بعد مهمى که من همیشه درگیرش بودم ولى کارى براش نکردم درس و کاره

راستشو بگم؟... خسته شدم انقدر گفتم درس بخون و نخوندم

نه که نخونم... اونجور که باید نبود

براى همین دلم میخواد این ترم تموم بشه

این دانشگاه بره به امید خدا و بعد کااراى دیگه بکنم

دلم میخواد برم و بودن تو محیط درسىاون طرف رو امتحان کنم

شکر خدا از خرف مردم دور بودم همیشه ولى سابش همیشه هست

اینکه میخوام درس بخونم و چیزه ثابته که تغییر نمیکنه

من الان تو چى و کجاش موندم

هر چى میچرخم میرسم به اینکه باید زبان بخونم... ولى خب درس هامم هست که باید یه حور خوبى ببرمش جلو که تموم بشه

بیا و ملاساتو برو... اخرشه ... تموم شد!....درست تمومش کن این دو ماهو نیمو...

دارم فکر میکنم یه سامر سکول ریز در خد دو هفته برم

براى پاییز هم دنبال کرس باشم

و همین طور دانشگاه که براش اپلاى کنم

تابستون میخوام کار کنم

میتونم برم اصفهان.... خودش یه تجربس واقعا.... اونجا هم میتونى ادماى حدید ببینى و خودتو بسازى... محیط کار رو ببینى... 

اون تجربه ى شرکت و شهروز و عملکرد افتضاحم هنوز جلوى چشممه... ادیتم میکنه... اینکه گند زدم... اینکه یه موقعیت خوب داشتم و فرستادمش هوا... اخساس حقیر بودن میکنم... اینکه چه بدر مسئولیت پذیرنیستم... اینکه یه ماریو درست نمیتونم انجام بدم

فکر کردن به کلاس ccna هم همین حس رو برلم داره

یا کلاس روانى که نوشتم و با صدرا ن فتم و پولم هنوز دستشونه... اینم باید پیگیرى کنم


کلا کاراى نصفم اذیتم میکنه... مارایى که سروع شد و درست حلو نرفت


اهمال کارى!


پس بیا و اونا رو بریز دور.... الان تو دو تا کار مهم دارى....

١- دانشگاهو تموم کنى!.... این مستلزم اینه که بخونى و پاس کنى درس ها رو

٢-زبان.... شب و روز نداره...


این نیسه تا اول تابستون

بعدش دو تا مسئله ىدیگه شروع میشه.... کار... اینترشیپ.... اپلاى



کاراى نصفه: کد-شهروز!-اطلاعاتم از رشتم


از دست رفته ها: یه ریمام خوب-کارو پروژه تو این دانشگاه( خیلى ها بودن مثل تو و اینکه این بازه تموم شد! ولش کن و الانرو از دیت نده/ ریمام و پروژه رو خط بدن... برو و یه حاى دیگه درست شروع کن و ادامه بده وبهش برس

  • ۹۶/۰۱/۰۷
  • بانو جان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی