بانو

dream that you hold in your hand

بانو

dream that you hold in your hand

  • ۰
  • ۰

عدل- امروز تو فرداس

حال و هواى بد ما... جوونیه من با این بدیختى میگذره... چه طور اینو تحمل کنم؟

کسى که ذهنش اینه که تا بدیت از جوانیم غنیمت میبرم... تا ابدیت

این دم رو غنیمت دونستن براى ادماییه که به معاد باااور ندارن

آثار اینان و باور معاد.... عین الیقین و حقالیقین نیست

اینا بیس زندگیشون اینه که دنیا نشسه نیست... هیچه... تا حایى که از دنیا براى اخرت بهره اى برداشته بشه... در این صورت نقده.... محاسبات نفسشون رو این پایس

که اصن مفهوم عصیان خدا چیه....

همین الان خودشونو در معرض محکمه ى خدا میبینن... حق الیقین یعنى این... عین الیقین یعنى این

پس چشمش رو جورى تنظیم میکنه مه همین الان بیشترین سود رو ببینه و معیار سود و زیان خداس

اینان که خسران نمیبینن.... الذین امنو و عملو صالحات 

حساب کتاباشون عقلانیه

وقتى شروع به مناحات با خدا میکنن.... اول همیشه خودشون رو بدهکار و هدا رو طلبکار میبینن

من ادمى هستم و تو من رو میشناسى من خیلى کم صبرم تو بلاى دنیا و عقوباتش... من توان یه چیز کوچیک تو این دنیا رو ندارم انت تعلم ضعفى ان .... دعاى کمیل

افتادن زیر دست و پاى مردم رو میتونم تحمل کنم که الان فخرمیفروشم؟


پس دست به اونچه که نباید نمیبرم که فردا تحملش رو ندارم

من رو به بهبه امروز چه مار که فردا من رو کجا میبرن

ادمایى که به معاد باور دارن روشنن


یا رب ارحم ضعف بدنى....

خدایا تو رحم کن به این دقت بدن من....

این همه ضعفى که تو بدن یک انسان 


امرىزم فرداس

الان اون شعله اى که از اعمال منه بهم میرسه

الانه که دم پل صراط ایستادن

تقوا

ورع

براشون سخت نیست که امروزشون فرداس


اینها همونین مه امام المتقین امام انهاست

اى بندگان دنبا و فریبندگان دنیا

تضودو تصودو... بلند شین و توشه بردارین

  • ۹۶/۰۱/۲۹
  • بانو جان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی