بانو

dream that you hold in your hand

بانو

dream that you hold in your hand

  • ۰
  • ۰

باشن ولى نباشن!

خب

شرایط مثل قبل نیست

اها... چیزى که ادیتم میکنه ندیده شدنه... از حرکت سپیده که ریسنتلى شدم تا یاسى

از شاهین و اون دور همیه مسخره

کلا دلم میخواد زودتر تموم بشه این دوران

نه که نبینمشون... ولى خل این خالتمدوست ندارم

نمیخوام مثل قبل باشم باهاشون

این خالت هم نمیخوام

نمیدونم 

البته اون حالتى که من نبودم و اونا از این ناراحت بودن بد نیود به جز اسنکه حس خودخواهیم میزد. بالا و اذیت بود

همینه دقیقا

حس میکنم ادماى دورم نیستن

رفتن

کم شدن

رها شدگى

هر چند که خودم این رو میخوام! که نباشن و کم باشن

انگار دیگه ٤ تایى نمیتونبم باشیم

خال من که بد میشه

یه سوال دیگه اینکه من فقط به دید یه ممبع منفعت دیده میشم؟

  • ۹۶/۰۱/۳۰
  • بانو جان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی