بانو

dream that you hold in your hand

بانو

dream that you hold in your hand

  • ۰
  • ۰

شهر افتاب

من به آینده امیدوارم

من به اصلاح امیدوارم

یه کنابى خوندم قبل از عید

یه دخترى بود که مشاوره خونده بود و توى یک مرکز مشاوره کار میکرد

در کنار اون توى یک خیریه هم کار میکرد

درست داشتم منم کارى بلد بودم تا مثل اون میتونستم مفید باشم

این روزها طه ها تو این روند فکریم کم تاثیر نداره


رسالت

رسالتى مه من تو بعض از شما ها میبینم ولى خودتون نمیتونید اون رو ببینید

و اون نگاه سنگین

رسالت من چیه؟

مطالعه و جلو رفتن تو این رشته که مورد علاقم هست؟


تداخل با خاله؟

قطها کامپیوتر از دید نرم اقزاریش تا همین جا کافیه

بقیش رو باید دید و وفت


من به اینده امیدوارم

  • ۹۶/۰۲/۱۸
  • بانو جان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی