بانو

dream that you hold in your hand

بانو

dream that you hold in your hand

  • ۰
  • ۰

کمى درک شدنم آرزوست

واقعا به غیر از درس نگرانى هاى دیگه اى هم باید براى من داشته باشین

همه چى درس نیست!

چرا دو ملوم پدر دخترى نتونیم با هم حرف بزنیم؟

چرا مسائلى که براى من جالب یا مهمه از نظر شما بى خود و وقت تلف مردنه؟

چرا تفاوت ها رو نمیبینین و همین ها رو پرورش نمیدین؟

و متاسفانه منم دو روز دیگه با بچم همین کارو میکنم چون روش دیگه اى رو ندیدم

اونچه شما رو خوشبخت کرده لزوما براى من هم جواب نمیده!

  • ۹۶/۰۲/۲۴
  • بانو جان

نظرات (۱)

اگه ندیدی پس چجوری داری نقد میکنی و میگی این رفتارو با من داشته باشید؟
پاسخ:
منظورم اینه که وقتى ما یک روش تربیتى رو دیدیم و با اون بزرگ شدیم ناخوداگاه وقتى خودمون توى اون جایگاه قرار میگیریم همون روش رو پیاده میکنیم
با مطالعه میشه بهترش کرد ولى پیش فرض تو اونى هست که دیدى و باهاش بزرگ شدى
و وقتى اون روش دلخواه تو نیست و بخواى تغییرش بدى کار راحتى نخواهد بود
راستش اینا رو من براى خودم مینویسم.... در لحظه میاد تو ذهنم و من هم بلافاصله اینجا مینویسم که فکرام رو ثبت کنم... براى همین توضیح خیلى نداره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی